به جمع خانواده بزرگ خدمات پس از فروش این شرکت بپیوندید

توضیحی اجمالی پیرامون خدمات پارس الرمس

امروزه خدمات پس از فروش ارزش زیاد تری را نسبت به قبل پیدا کرده است ، مردم دیگر همانند گذشته تنها به مزایا و ویژگی های یک کالا یا خدمات توجه نمی کنند بلکه علاوه بر توجه به این موارد ، قبل از خرید، خدمات پس از فروش را نیز در نظر می گیرند ، فقدان خدمات پس از فروش با کیفیت و مناسب برای یک کالا باعث ایجاد ترس و نارضایتی در درون افراد خواهد شد. امروز با توجه به افزایش رقبا در هر زمینه ای وجود ویژگی خدمات پس از فروش با کیفیت برای هر کسب و کاری واجب می باشد زیرا مشتریان می خواهند در قبال هزینه ای که پرداخت میکنند بهترین کالا یا خدمات را دارا شوند. این نکته مهم است که خدمات پس از فروش باید باکیفیت باشد. این یعنی وجود خدمات پس از فروش به تنهایی کافی نیست، بلکه کیفیت خدمات پس از فروش است که احساس اعتماد را در درون مشتری ایجاد می کند.  درست است که شرکت پارس الرمس سالیان طولانی در زمینه واردات برندهای معتبر در صدر برترین شرکت ها بوده است اما یکی از مهم ترین عواملی که باعث شد که در این حوزه موفق تر حاضر شود، جذب اعتماد مشتریان بوده است و این نیز به خدمات پس از فروش با کیفیت ارتباط دارد.مرکز خدمات پارس الرمس در حال حاضر با بیش ازسیصد نماینده فعال خدمات پس از فروش در کل کشور، خدمات بسیار مطلوب و ارزنده ای را به مشتریان این شرکت ارائه می دهد.کلیه امور خدماتی توسط افراد مجرب و آموزش دیده که به بهترین تجهیزات و ابزار آلات مجهز هستند، حد اکثر طی مدت دوازده الی بیست و چهارساعت پس از درخواست، انجام می پذیرد. مرکز خدمات این شرکت توسط مهندسین کارشناسان و تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده رسیدگی و اداره میشود که کلیه درخواستهای خدمات بصورت فوری به مراکز و نفرات مسئول ارجاع می گردد این حق شماس که با یک گارانتی با کیفیت و مطمئن آسوده خرید کنید

پخش ویدیو

ویژگی های خدمات با کیفیت پارس الرمس

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خدمات پس از فروش با کیفیت، آموزش کامل کالا و یا خدمات ارائه شده می باشد، ممکن است اکنون با خودتان بگویید که چطور به طور مثال یک فروشنده کولر گازی یا دوربین های عکاسی می تواند این مورد را در خدمات پس از فروش خود ارائه دهد؟ جواب سوال بسیار ساده است: در زمان خرید دوربین و لنز کانن و همچنین کولرهای گازی هایر با گارانتی اصیل پارس الرمس، فروشنده این قول را به شما میدهد که در صورت وجود هرگونه سوال یا اشکال فنی میتوانید با مرکز خدمات پارس الرمس تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان بتوانند جوابگوی مشکل شما باشند. چون عاملان فروش این شرکت؛ به گارانتی اصیل و با کیفیت پارس الرمس اعتقاد دارند. زیرا ما به قولی که به شما داده ایم وفاداریم و تکنیسن های این شرکت تمام دوره های آموزشی مورد نیاز را در آکادمی های روز دنیا و مورد تایید کمپانی های اصلی کانن و هایر گذرانیده اند.

به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش؛  همیشه سعی  برآن داشته ایم که در دسترس باشیم و بتوانیم پاسخگوی مشتری در سریعترین زمان ممکن باشیم. زیرا یکی از اصول خدمات با کیفیت  این است که، اجازه ندهیم که زمان پاسخ دادن به مشکلات و سوالات مشتریان افزایش یابد.

باید تاکید کنیم که خدمات پس از فروش این شرکت به گونه ای ارائه می شود که رضایت مشتری، معیار سنجش قرار می گیرد، این یعنی خدمات پس از فروش ما در راستای کسب صد درصدی رضایت مشتری می باشد.

 ما صادقانه به مشتری این نکته را اعلام میداریم که رضایت شما، اولویت اول و آخر ما خواهد بود.

تضمین اینکه کالای خریداری شده با گارانتی اصیل پارس الرمس به منزله  خدمات با کیفیت و مشتری مداری است یکی از انواع بی شمار تضمین و اعتماد دهی به مشتری میباشد. این نوع از خدمات پس از فروش به مشتری حس اعتماد را القا کرده و ترس درونی خریدار را برای پرداخت هزینه کاهش می دهد.

بسیاری از شرکت ها و فروشندگان کالا در قبال نصب کولرهای گازی هزینه دریافت می کنند. اما ویژگی خیلی مهم و ضروری شرکت پارس الرمس این است که برای نصب کولرهای گازی هایر؛ اجرتی دریافت نخواهند کرد و مشتری فقط میبایست هزینه های جانبی (پایه دیواری یا زمینی، مازاد 5متر لوله و … را پرداخت نماید که این مبالغ نیز مانند تعرفه اتحادیه میباشد.

خدمات اصلی

ما به کیفیت خدمات اعتقاد داریم

مهم نیست چه محصولی می خرید، حتی با کیفیت ترین محصولات هم بدون داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش خوب، دچار اشکال خواهند شد. به همین دلیل پارس الرمس تمام تلاش و توان خود را وقف خدمات با کیفیت نموده است. هرچند در مورد محصول هم بهترینهای دنیا را در اختیار داریم.

تعمیرات

تعمیر انواع دوربینها و کولرهای گازی دارای گارانتی پارس الرمس

خدمات پس از فروش

خدماتی همچون نصب و راه اندازی، تعمیرات کولرگازی و دوربین های عکاسی کانن

آموزش

برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در خصوص دوربینهای کانن

خدمات در محل

رفع ایرادات کولرهای گازی با گارانتی پارس الرمس

تامین قطعات

بدلیل تعهد همیشگی به مشتری در تمام طول مدت گارانتی و گاهی حتی تا چند وقت بعد از آن خود را متعهد به تامین قطعات محصولات خریداری شده می دانیم.

خدمات آنلاین

مفهوم خدمات الكترونيك آنلاین تركيب ساده ای از واژه های خدمات و الكترونيك نیست. در حقیقیت این نوع خدمات ...
ورود به خدمات آنلاین

نمایندگان

لیست نمایندگان پارس الرمس

دریافت لیست