مراسم قرعه کشی جشنواره دوربین های عکاسی کانن۴ دستگاه پژو ۲۰۷ و ۶۰۰ دستگاه پرینتر رنگی

انتشار در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

شرکت پارس الرمس به منظور ارتباط بیشتر با مشتریان و تداوم آن هر ساله اقدام به برگزاری جشنواره های فروش محصولات خود کرده که پس از اتمام آن هدایای ارزشمندی به عزیزانی که طی بازه زمانی اعلام شده خرید خود را انجام بدهند، پس از قرعه کشی اهدا خواهد شد.

جشنواره عیدانه کانن که شروع آن از عید فطر تا عید قربان بود و به علت استقبال از این طرح تا پایان تابستان سال ۱۳۹۶ تمدید شد.

جوایز این جشنواره ۴ دستگاه خودرو ۲۰۷ ، ۵۰۰ عدد پرینتر سه کاره و ۱۰۰ عدد سلفی پرینتر بوده است که این مطلب به شیوه های گوناگون اطلاع رسانی شده بوده است.

مراسم قرعه کشی مورخ ۱۳۹۶/۹/۲ در دفتر مرکزی ( فروشگاه المارت) برگزار شد. در این مراسم باشکوه مدیران ارشد کانن خاورمیانه و مسئولان ارشد شرکت پارس الرمس و اعضای محترم اتحادیه و تعدادی از مشتریان محترم حضور داشتند که به هر یک از مشتریان حاضر در مراسم یک عدد سلفی پرینتر اهدا گردید.

قرعه کشی در ۲ مرحله انجام شد:

مرحله اول قرعه کشی ۴ دستگاه پژو ۲۰۷: پس از اتمام این قرعه کشی که با حضور و نظارت مشتریان گرامی و اعضای محترم اتحادیه انجام شد ۴ دستگاه پژو به:

جناب آقای علی کمالی

سرکار خانم الهام بیرامی

جناب آقای محمد حسین زارعی

جناب آقای علی رسولی

تعلق گرفت و پس از گذراندن مراحل اداری به این عزیزان واگذار گردید.

مرحله دوم قرعه کشی ۵۰۰ دستگاه پرینتر سه کاره و سلفی پرینتر: این قرعه کشی به علت تعداد بالای جوایز به وسیله برنامه ای که از قبل توسط برنامه نویسان شرکت تهیه شده بود انجام گردید و به صورت اتفاقی اسامی برندگان از بین کلیه شرکت کنندگان انتخاب شد. به کلیه برندگان جهت اطلاع رسانی پیامک ارسال گردید.

برای اطلاع از اخرین اخبار پارس الرمس عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه پارس الرمس زودتر از دیگران از محصولات و اخبار جدید مطلع گردید

نوشته های دیگر

Pin It on Pinterest