مراسم قرعه کشی یک دستگاه BMW X4جشنواره کولرهای گازی هایر پارس الرمس(نماینده انحصاری کولرهای گازی هایر و شارپ در ایران)در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

انتشار در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

به منظور قدردانی از حمایت مستمر مشتریان خود؛ اقدام به اهدای 1 دستگاه خودرو BMW X4 به صورت قرعه کشی از بین مصرف کنندگانی کرده است که از تاریخ اول اسفند ماه 1394 تا 31 شهریور ماه 1395 اقدام به خرید و نصب کولرهای گازی هایر با تماس با امور مشتریان شرکت به شماره 64863- 021کرده اند که این مطلب قبلا به شیوه های گوناگون اطلاع رسانی شده بود.

این مراسم قرعه کشی با شکوه با حضور مسوولان ارشد شرکت هایر چین و برخی از مدیران ارشد اتحادیه لوازم خانگی کشورمان و مدیران ارشد شرکت پارس الرمس و تعدادی از نمایندگان فروش لوازم خانگی شهرهای مختلف و برخی از مصرف کنندگان کولر گازی در هتل اسپیناس پالاس در مورخه 28 مردادماه 1396 برگزار گردید.

مسوولان شرکت پارس الرمس در این برنامه ضمن قدردانی از مصرف کنندگان کولرهای گازی هایر ، مصرف کنندگانی که از مدت زمان اول اسفند ماه 1394 تا شهریور ماه 1395 کولرهای گازی هایر را خریداری و نصب کرده اند در قرعه کشی این دوره شرکت دادند که تعداد واجدین شرایط این مصرف کنندگان در این مدت زمان مذکور به عدد 9858 تن رسید.

در این مراسم مدیران ارشد شرکت هایر؛ مدیران و معاونین اتحادیه لوازم خانگی و معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و مدیران ارشد شرکت هایر و بیش از 170 نفر از کاسبان و مصرف کنندگان در این مراسم حضور داشتند.

مدیران ارشدی که در این مراسم حضور داشتند عبارتند از :

  • جناب آقای مهندس میرآخورلو معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • جناب آقای دکتر انصاری دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران
  • جناب آقای طحانپور ریاست اتحادیه صنف فروشندگان لوام خانگی تهران
  • جناب آقای فیض آبادی رئیس اتحادیه الکترونیک و سیستم های حفاظتی تهران
  • جناب آقای مهندس بتولی ریاست انجمن تهویه مطبوع

چکیده ای از سخنرانی مدیران شرکت در روز مراسم:

آقای ابراهیم پور: هدف همیشگی ما حمایت همه جانبه از مصرف کنندگان شرکت است.

در این مراسم آقای ابراهیم پور مدیر بازرگانی شرکت پارس الرمس در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان این مراسم اظهار داشتند که در این 1 سال شرکت هایر و شرکت پارس الرمس تعامل های زیادی در خصوص فروش و خدمات پس از فروش با یکدیگر داشته اند و مدل های بسیار متنوعی نیز که با شرایط آب و هوایی ایران سازگار باشد نیز در راه است و اعلام کردند شرکت پارس الرمس علاوه بر اهدای این خودرو؛ 1 دستگاه پژو 206 نیز برای خریدارانی که بیش از یک مدل از کولرهای گازی خریداری کرده باشند در نظر دارد. که به علت استقبال مصرف کنندگان تا عید سعید قربان تمدید شده است. و در آخر نیز از حضور و تشریف فرمائی مدعوین و همه همکاران در شرکت پارس الرمس تشکر و قدردانی نموده اند.

مدیر فروش منطقه ای شرکت هایر: هایر باید بیش از قبل در ایران رونق داشته باشد چون هایر بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان است.

در ادامه این مراسم،آقای ژو مدیر فروش شرکت هایر چین ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفتند:

بسیار خوشنود هستند که توانسته اند 1سال پربار دیگر نیز با شرکت پارس الرمس همکاری داشته باشند و از شرکت پارس الرمس تشکر کرده اند که توانسته برند هایر را در ایران بسیار سربلند نماید و اعلام داشتند تمام تلاش شرکت هایر؛ رونق بخشیدن به بازار سیستم های تهویه مطبوع هایر در ایران است. و در آخر از حضور همیشگی و پربار و مستمر مدیران اتحادیه تشکر کرده اند.

آقای دکتر انصاری: شرکت هایر باید تکنولوژی خود را به ایران بیاورد

سپس جناب آقای دکترحبیب اله انصاری ، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی پشت تریبون قرار گرفتند و تاکید کردند: که شرکت هایر به راحتی میتواند تکنولوژی خود را به ایران بیاورد و از اطلاعات و تجربه مهندسین ایرانی بهره مند شود؛ که باعث میشود فرصت شغلی در ایران به وجود آید و هم نام برند هایر بیش از پیش در ایران رونق میبابد. و ایشان بازهم به این صحبت خود اشاره کرده اند که توسعه اقتصادی مبتنی بر تولیدات داخلی با ارزش افزوده است. و میتوان به راحتی از تجربه و دانش مهندسین ایران برای رونق بازار ایران استفاده کرد.

آقای میر آخورلو: شرکت پارس الرمس هیچ نوع شکایتی نداشته است

معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات حمایت از حقوق مصرف کنندگان جناب آقای میرآخورلو پشت تریبون قرار گرفتند و اذعان داشتند در طول ریاستشان گزارش و شکایتی از عدم نارضایتی مصرف کننده از شرکت پارس الرمس نداشته اند و این شرکت در تلاش برای جلب رضایتمندی مصرف کنندگان خود و ارائه خدمات عالی در سراسر کشور در تلاش است تا مشتریان خود راضی باشند و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.

آقای طحانپور: مصرف کنندگان فقط کالای دارای گارانتی معتبر بخرند

رئیس اتحادیه لوازم خانگی در قرعه کشی مصرف کنندگان کولرگازی هایر پشت تریبون قرار گرفتند و فرمودند: مصرف کنندگان فقط کالای دارای گارانتی معتبر بخرند؛که هایر خود گارانتی اصیل و اصل پارس الرمس را دارد و ایشان فرمودند که کالاهای بدون گارانتی به صورت قاچاق و بی کیفیت میباشند و کالاهای شرکت پارس الرمس با کیفیت و دارای خدمات عالی است و داشتن خدمات درست و صحیح یکی از ارکان اصلی جلب رضایت مشتری است و اعلام داشتند تمام کالاهای این شرکت از مجاری قانونی وارد کشور میشود.

آقای روادگر : توضیحاتی پیرامون مرکز خدمات شرکت پارس الرمس

آقای روادگر مدیر خدمات پس از فروش شرکت پارس الرمس پشت تریبون قرار گرفتند و ضمن خوش آمدگویی به مهمانان مراسم؛ با ارائه فایل پاورپوینت گوشه ای از خدمات همیشگی شرکت پارس الرمس را به مشتریان بیان نمودند؛ که یکی از اقدامات اصلی این واحد برقراری سیستم CRM برای اطلاع از میزان رضایتمندی مشتریان میباشد که توسط این سیستم کارکنان قسمت امور مشتریان پس از نصب دستگاه توسط عامل مجاز نصب این شرکت؛ با مشتریان تماس حاصل میکنند و میزان رضایت مشتریان را از نحوه برخورد نصاب تا رضایت از نصب را از مشتریان جویا میشوند. در ادامه ایشان، روشهای نوین اطلاع رسانی و خدمات دهی هرچه سریعتر به مشتریان و اطلاعاتی پیرامون این سیستم به حضار بیان نمودند که یکی از مزیت های این سیستم درخواست نصب 24 ساعته میباشد و همچنین توضیحاتی پیرامون باشگاه مشتریان شرکت دادند که مشتریان میتوانند با عضویت در این باشگاه از امكانات متنوع و خدمات ارزشمندی بهره مند شوند و در پایان نیز اذعان داشتند در این 25 سال خدمتم در چندین شرکت؛ هیچ شرکتی مانند شرکت پارس الرمس را ندیده ام که رضایت مشتریان در سرلوحه کارشان باشد و شرکت پارس الرمس برای رضایت مشتریان اهتمام جدی قائل است.

اجرای پر شور آقای بابک جهانبخش

بعد از سخنرانی مدیران ارشد؛ با اجرای کنسرت آقای بابک جهانبخش این مراسم را با شکوه و زیبا تر شد .

قرعه کشی اول:
بعد از اجرای کنسرت آقای بابک جهانبخش قرعه کشی اول توسط مدیران ارشد ماو، دانگ و لی در بین حاضران مراسم که عده ای از مصرف کنندگان و کسبه که از شهر های مختلف حضور داشتند، صورت پذیرفت که شامل 5 عدد کمک هزینه سفر به ارزش 1،500،000 تومان و 8 عدد دوربین عکاسی کانن با ضمانت نامه شرکت پارس الرمس توسط مدیران اهدا گردید .

قرعه کشی دوم:
قرعه کشی دوم که قرعه کشی اصلی این مراسم بود؛ با اجرای زیبای آقای شهریاری و توسط 3 نفر از نمایندگان فروش با تجربه شرکت از بین 9858مصرف کنندگان که کولر گازی هایرصورت پذیرفت که در انتها برنده خوش شانس کسی نبود جز آقای بهمن حسن پور از شهر تولم شهر (استان گیلان) که در سالن با ایشان آقای شهریاری تماس گرفتند و توسط صدابردارها صدای ایشان در کل سالن پخش میشد و این خبر خوش را به ایشان و همسرشان اطلاع داده شد و آقای خدا پرست عامل فروش استان گیلان به زبان شیرین محلی به ایشان تبریک گفتند.
در آخر، مراسم با سرو شام پایان پذیرفت.

برای اطلاع از اخرین اخبار پارس الرمس عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه پارس الرمس زودتر از دیگران از محصولات و اخبار جدید مطلع گردید

نوشته های دیگر

Pin It on Pinterest