مراسم اهدای یک دستگاه خودرو پژو 206

انتشار در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

مراسم اهدای یک دستگاه خودرو پژو

شركت پارس الرمس نماینده رسمی و انحصاری سیستم های تهویه مطبوع هایر در ایران به منظور قدردانی از حمایت مستمر مشتریان خود؛ اقدام به اهدای 1 دستگاه خودرو پژو 206 به صورت قرعه کشی از بین اعضای باشگاه مشتریان وفادار شرکت پارس الرمس کرده است که در مدت زمان برگزاری جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان، اقدام به خرید و نصب بیش از یک دستگاه از کولرهای گازی هایر، با تماس با امور مشتریان شرکت به شماره 64863- 021 نموده اند. برنده خوش شانس این مرحله از قرعه کشی در سال 1396، جناب آقای حسین حسینی از استان گیلان شهرستان کوچصفهان بودند.

مراسم اهدای جایزه با حضور مدیران ارشد شرکت پارس الرمس در محل دفتر شرکت برگزار شد. در این مراسم، آقای حسینی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شرکت پارس الرمس به دلیل رعایت کامل مشتری مداری، انگیزه خود را از خرید کولر گازی هایر اینطور بیان کردند:

من ابتدا یک کولر از برندهای معروف بازار داشتم که خراب شد. پس از آن به واسطه توصیه فروشنده کولر گازی هایر خریداری کردم که از کیفیت آن همچنین از خدمات پس از فروش پارس الرمس بسیار راضی بودم و همین امر سبب شد تا 4 دستگاه دیگر از این کولرها را خرید کردم.

در پایان خودرو پژو 206 به ایشان تحویل داده شد.

برای اطلاع از اخرین اخبار پارس الرمس عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه پارس الرمس زودتر از دیگران از محصولات و اخبار جدید مطلع گردید

نوشته های دیگر

دوربین‌های عکاسی کانن

نگاهی دقیق به دوربین‌های دیجیتال کانن

کانن شرکت معتبر ژاپنی است که سال‌های زیادی در زمینه تولید انواع دوربین‌های عکاسی و تصویربرداری فعالیت داشته است. دفتر مرکزی شرکت ژاپنی کانن در توکیو واقع شده است. علاوه بر دوربین‌های عکاسی، کانن در زمینه تولید دستگاه‌های چاپ دیجیتال، پرینتر‌ها و دستگاه‌های فوتوکپی نیز فعالیت دارد.

مطالعه بیشتر

Pin It on Pinterest