نصب و راه اندازی

مشتری گرامی

شرایط نصب کولرهای گازی با گارانتی پارس الرمس، شامل موارد زیر است. خواهشمند است قبل از پر کردن فرم درخواست نصب، اطلاعات و شرایط مربوطه را به دقت مطالعه نمایید تا در زمان نصب مشکلی در این فرآیند بوجود نیاید.

موارد زیر مشمول تعرفه نصب رایگان کولرهای گازی می باشد:

  • استقرار یونیت خارجی در محل مورد نظر که الزاما نیاز به پایه برای آن نیست.
  • نصب یونیت داخلی بر روی دیوار محل مورد استفاده.
  • انجام عملیات ارتباط بین یونیت خارجی و داخلی توسط لوله های گردش گاز و کابل ارتباطی بین دو یونیت که توسط لوله و کابل ارتباطی رایگان که همراه دستگاه توسط عامل فروش تحویل داده شده است ، بدون دریافت هزینه انجام می گردد. لازم به توضیح است طول لوله مسی و کابلی که همراه دستگاه به مصرف کننده تحویل داده میشود 5 متر خواهد بود و در صورت اینکه فاصله ارتباط بین یونیت داخلی و خارجی بیش از 5متر باشد؛ مابه التفاوت مبلغ ریالی را مصرف کننده باید طبق تعرفه اتحادیه پرداخت نماید.
  • وکیوم کردن کل دستگاه توسط کمپرسور وکیوم که همزمان با آن تست اتصالات نیز انجام می پذیرد.
  • راه اندازی و تست سلامت دستگاه
  • آموزش کاربردی دستگاه به مشتری

موارد زیر طبق تعرفه های مجاز شرکت که بر اساس نرخ مصوب اتحادیه ها و انجمنهای صنفی تهیه شده اند، مشمول پرداخت هزینه از طرف مشتری می باشند:

۱- ایاب و ذهاب بر اساس اینکه محل نصب در داخل یا خارج از محدوده شهر باشد.

۲- هزینه کلیه اقلام اضافی مصرفی که می تواند شامل این موارد باشد: پایه یونیت خارجی، لوله مازاد بر همراه دستگاه، داکت تزیینی جهت پوشش لوله ها و کابلها، و یا هرگونه اجناس و اقلام اضافی که از قبل همراه دستگاه نبوده است یا بر میزان موجود افزوده شده است.

۳- سوراخکاری یک دیوار معمولی (غیر بتونی و با مصالح متعارف) تا ضخامت حداکثر 25 سانتی متر جهت عبور لوله ها رایگان می باشد. مازاد بر این ضخامت مبلغی طبق تعرفه به ازاء هر سانت اضافه دریافت می گردد. لازم به ذکر است که سوراخکاری دیوار بتونی و یا ساخته شده با مصالح غیر متعارف ، همچنین سوراخکاری سقف یا کف محل در تعهد خدمات نمی باشد.

۴- نصب در محلهای غیر متعارف و دشوار و خطرناک، با هزینه و ریسک مشتری می باشد

۵- انتقال دستگاه خریداری شده به طبقات بر عهده مشتری می باشد

  • در صورت نیاز به جوشکاری برای لوله های مسی، هزینه آن به ازاء هر سر جوشکاری، طبق تعرفه بر عهده مشتری خواهد بود.

توجه: هرگونه مورد دیگری که در نصب ممکن است مشمول هزینه باشد و در موارد فوق ذکر نشده است، باید ابتدا به اطلاع دفتر مرکزی برسد تا با تایید از طرف این مرکز، هزینه از مشتری اخذ گردد.

توجه: هزینه های فوق تماما به نمایندگیهای پیمانکار مجاز خدمات شرکت تعلق می گیرند و به هیچ عنوان شرکت در آنها ذینفع نمی باشد.

در موارد زیر تکنسینهای خدمات، اجازه نصب دستگاه را نخواهند داشت:

  • عدم تطبیق ظرفیت دستگاه با متراژ محیط مورد نظر مشتری
  • وجود هرگونه ایراد ظاهری در دستگاه
  • عدم تطابق لوله کشی از قبل انجام شده در محل مشتری با سایز لوله های دستگاه
  • وجود هرگونه مانع فنی در نصب یونیت داخلی یا خارجی و یا محل عبور لوله ها
  • تست لوله های توکار با گاز ازت برای اطمینان از عدم نشتی ( تعرفه مصوب برای تست لوله ها را اعلام و در صورت عدم پرداخت و تأیید توسط مشتری و اصرار بر نصب با مسئولیت خودشان ؛ به دفتر مرکزی اطلاع داده و در دفترچه گارانتی به صورت مکتوب درج گردد که در صورت نشتی گاز و عدم سرمایش دستگاه، کلیه هزینه ها برای رفع نشتی به عهده مشتری خواهد بود.)

توجه: در هر یک از موارد فوق، اگر مشتری اصرار بر نصب با مسئولیت خودشان را داشته باشند، بعد از مطلع شدن دفتر مرکزی و کسب مجوز از این دفتر، همچنین اخذ اجازه نامه مکتوب از مشتری، با در نظر گرفتن شرایط و قوانین خروج از گارانتی احتمالی، نصب می تواند صورت گیرد.

Pin It on Pinterest