مراسم قرعه کشی جشنواره کولرهای گازی هایر-2 دستگاه HYUNDAI ACCENT

انتشار در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

شركت پارس الرمس نماینده شرکت هایر در ایران به پاس وفاداری مصرف كنندگان کولرهای گازی هایر و به منظور قدردانی از حمایت مستمر آنها اقدام به اهدای دستگاه خودرو HYUNDAI ACCENT از طریق برگزاری قرعه کشی کرد.

دراین مراسم با شکوه قرعه کشی برای 2 دستگاه خودرو HYUNDAI ACCENT با حضور مسوولان شرکت هایر چین و برخی از دست اندرکاران لوازم خانگی کشورمان در هتل اسپیناس پالاس مورخه 1395/3/25 مصادف 8 رمضان 1437 قمری برگزار شد.
مسوولان شرکت پارس الرمس در این برنامه ضمن قدردانی از مصرف کنندگان کولرهای گازی هایر،مصرف کنندگانی که از بازه زمانی اسفند93تا شهریور94کولرهای گازی هایر را خریداری و نصب کرده اند در قرعه کشی این دوره شرکت دادند که تعداد این مصرف کنندگان در این بازه زمانی به عدد10557تن رسید.
بنا براین گزارش در مرحله اول قرعه کشی مصرف کنندگان کولرهای گازی هایر از میان 10557 نفر طی مراسمی با حضور مسوولان شرکت پارس الرمس، 10 تن انتخاب شدند و در مرحله دوم این قرعه کشی از میان 10 تن حاضر قرعه کشی انجام شد و سرانجام آقای رضا جهانباز ،کشاورز خوش شانس صومعه سرایی توانست برنده یک دستگاه خودروی هیوندای اکسنت شود.همچنین برای دومین خودرو هیوندای اکسنت از میان 10557 خریدار کولرهای گازی هایر هم قرعه کشی بعمل آمد که آقای میثم عبداللهی از نوشهر برنده خوش شانس این خودرو شد.

آقای ابراهیم پور:هدفمان حمایت از مصرف کنندگان است

در این مراسم با شکوه آقای ابراهیم پور مدیر بازرگانی شرکت پارس الرمس در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان این مراسم اظهار کرد:هدف از این برنامه حمایت از مصرف کنندگانی است که از محصولات شرکت پارس الرمس استفاده کرده اند و سعی می کنیم با حمایت از مصرف کنندگان آنها را تشویق به خرید محصولات با کیفیت شرکت کنیم.

وی با اشاره به مراسم قرعه کشی افزود: در مرحله اول با حضور مسوولان شرکت از میان کلیه مصرف کنندگان قرعه کشی بعمل آمد که از میان آنها 10 نفر انتخاب شدند که از میان این 10 نفر یک نفر برنده یک دستگاه خودروی هیوندای اکسنت خواهد شد و در ادامه هم از میان 10557 مصرف کننده کولرهای گازی هایر قرعه کشی مجددی انجام خواهد شد و یک دستگاه دیگر خودروی هینودای اکسنت به برنده این قرعه کشی اهدا خواهد شد.

آقای طحانپور: کولرهای گازی هایر را در ایران تولید کنید

در ادامه این مراسم جناب آقای محمد طحانپور، رئیس اتحادیه لوازم خانگی در سخنانی گفتند: شاید کالای چینی در نگاه ما خوب و با کیفیت نباشد اما هایر در چین تنها یک کارخانه نیست بلکه یک شهر صنعتی بزرگ در چین است و یکی از افتخارات صنعتی کشور چین می باشد چرا که بزرگترین برندهای دنیا در شهر هایر چین تولید می شوند .

وی اظهار کرد:به مسوولان شرکت هایر پیشنهاد می کنم کولرهای گازی هایر را از این به بعد در ایران تولید کنند و با انتقال تکنولوژی به ایران کمک کنند تا چرخ صنعت کشور ما نیز رونق بگیرد.

آقای بتولی: کارخانه تولید کولرگازی هایر در ایران راه اندازی شود

سپس جناب آقای مهندس بتولی رییس انجمن تهویه مطبوع ایران با اشاره به کیفیت مناسب کولرهای گازی هایر تصریح کرد: درصد خرابی کولرهای گازی هایر در جنوب ایران بسیار پایین است و به نظرم شرکت هایر منطقی و بر روی اصول حرکت می کند و باید مورد تشویق قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون 5 کارخانه کولرگازی را در ایران راه اندازی کردم اظهار کرد:متاسفانه با مشکلاتی که در ایران وجود دارد اکنون همه این 5 کارخانه تعطیل شده اند.

بتولی خاطرنشان کرد:از شرکت هایر تقاضا می کنم هر چه سریعتر کارخانه تولید کولرگازی شان را در ایران راه اندازی کنند و تکنولوژی خود را به ایران بیاورند و با تفکر ایرانیان کولرهای گازی خود را تولید کنند.

مدیر فروش شرکت هایر: هایر بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان است

در ادامه این مراسم،آقای ژو مدیر فروش شرکت هایر چین ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: از شرکت پارس الرمس برای کار بزرگی که در ایران انجام داده اند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه سیاست شرکت هایر تقویت فروش در ایران است افزود:اکنون شرکت هایر بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان است.

مدیر فروش شرکت هایرخاطرنشان کرد:در چندماه گذشته قرارداد مشارکتی با شرکت جنرال الکترونیک آمریکا منعقد کردیم که براساس آن جنرال الکترونیک اصلی ترین شریک شرکت هایر خواهد شد و تلاش می کنیم با این قرارداد محصولات بهتری را برای ایرانیان تولید کنیم.

آقای انصاری: شرکت هایر باید تکنولوژی خود را به ایران بیاورد

سپس جناب آقای دکترحبیب اله انصاری ،رِئیس انجمن صنایع لوازم خانگی پشت تریبون قرار گرفت و تاکید کرد: صنعت لوازم خانگی با استفاده از مواد اولیه سایر صنایع ،آنها را تبدیل به کالای تجاری می کند و معتقدم توسعه اقتصادی مبتنی بر تولیدات داخلی با ارزش افزوده است.

وی با طرح این پرسش که چرا خود ما نباید این محصولات را تولید کنیم ،گفت: امروز تغییرات در دنیا بسیار سریع است و ما باید از شرکت های خارجی دارای تکنولوژی دعوت کنیم تا در ایران سرمایه گذاری کنند تا نیروهای نخبه کشور در داخل فعالیت کنند و از کشور خارج نشوند.

انصاری تاکیدکرد: شرکت هایر باید تکنولوژی خود را به ایران بیاورد و با سرمایه گذاری در کشورمان محصولاتش را در داخل تولید کند.

برای اطلاع از اخرین اخبار پارس الرمس عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه پارس الرمس زودتر از دیگران از محصولات و اخبار جدید مطلع گردید

نوشته های دیگر

دوربین‌های عکاسی کانن

نگاهی دقیق به دوربین‌های دیجیتال کانن

کانن شرکت معتبر ژاپنی است که سال‌های زیادی در زمینه تولید انواع دوربین‌های عکاسی و تصویربرداری فعالیت داشته است. دفتر مرکزی شرکت ژاپنی کانن در توکیو واقع شده است. علاوه بر دوربین‌های عکاسی، کانن در زمینه تولید دستگاه‌های چاپ دیجیتال، پرینتر‌ها و دستگاه‌های فوتوکپی نیز فعالیت دارد.

مطالعه بیشتر

Pin It on Pinterest