نگاهی دقیق به دوربین‌های دیجیتال کانن

کانن شرکت معتبر ژاپنی است که سال‌های زیادی در زمینه تولید انواع دوربین‌های عکاسی و تصویربرداری فعالیت داشته است. دفتر مرکزی شرکت ژاپنی کانن در توکیو واقع شده است. علاوه بر دوربین‌های عکاسی، کانن در زمینه تولید دستگاه‌های چاپ دیجیتال، پرینتر‌ها و دستگاه‌های فوتوکپی نیز فعالیت دارد.

انتشار در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

کانن شرکت معتبر ژاپنی است که سال‌های زیادی در زمینه تولید انواع دوربین‌های عکاسی و تصویربرداری فعالیت داشته است. دفتر مرکزی شرکت ژاپنی کانن در توکیو واقع شده است. علاوه بر دوربین‌های عکاسی، کانن در زمینه تولید دستگاه‌های چاپ دیجیتال، پرینتر‌ها و دستگاه‌های فوتوکپی نیز فعالیت دارد.
با گسترش فناوری‌های مختلف کانن اقدام به تولید دوربین‌های دیجیتال کرد. تولید دوربین‌های دیجیتال بازار را تغییر دادو تمام عکاسان و علاقمندان به عکاسی به استفاده از دوربین‌های دیجیتال پرداختند.

دوربین‌های دیجیتال امکانات گسترده‌ای را ارئه می‌دهند و انتخاب میان آن‌ها دشوار است. اما برای دسته‌بندی دوربین‌های دیجیتال می‌توان بر اساس توانایی افراد در زمینه عکاسی انتخاب‌ها را محدود‌تر کرد.

عکاسی در سطوح مبتدی با دوربین‌های دیجیتال کانن

اگر جزو آن افرادی هستید که از عکاسی لذت می‌برید و توانایی شما محدود به مطالعاتی جزیی در این زمینه است سری EOS Rebel گزینه خوبی برای شروع است. این سری از دوربین‌ها به شما کمک خواهد کرد تا اولین قدم‌های خود را در زمینه عکاسی بردارید.
با این سری از دوربین‌ها می‌توانید از عکس‌های عالی، قابلیت‌های بسیار این سری از دوربین‌های دیجیتال و انعطاف‌پذیری آن‌ها لذت ببرید و عکس‌های خلاقانه بگیرید. دوربین‌های DSLR از قبیل EOS T6، EOS T7i، EOS T6i یا EOS SL2 از تکنولوژی پیشرفته مانند سنسور تصویر CMOS و پردازشگر DIGIC Image DIGIC برای تصاویر با جزئیات بسیار دقیق و سریع دوربین، حتی در نور کم استفاده می‌کنند.
استفاده از این سری دوربین‌ها ساده و سریع است، در نتیجه با استفاده از این سری می‌توانید توانایی‌های خود را در کمترین زمان بالا ببرید.
اگر دنبال ثبت تصاویر با خلاقیت خود هستید، فیلترهای خلاقانه مبتدی برای عکس‌‌هایتان جذابیت هنری عکس‌ها را بیشتر می‌کنند. استفاده از فیلترهای روی صفحه نمایش LCD دوربین به راحتی امکان‌پذیر است.
همه این قابلیت‌ها در یک دوربین کوچک و جمع و جور ارائه می‌شود، که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی در هنگام سفر و گردش‌های روزانه خود دوربین خود را حمل کنید.

عکاسی در سطوح پیشرفته با دوربین‌های دیجیتال کانن

دوربین‌های DSLR EOS 80D و EOS 70D ترکیبی از دوربین‌ها همه کاره هستند. سرعت عملکرد، پردازش سریع و سهولت استفاده به همراه یک طراحی جمع و جور از دوربین‌های سری D یک دوربین بسیار با کیفیت ساخته است که توانایی شما در عکاسی را دوچندان خواهد کرد. دوربین EOS 70D یک نمایشگر سه اینچی دارد که با استفاده از منوی آسان و سریع برای کاربران قابل دسترسی است.Clear View یک پردازشگر تصویر است که دستیابی به قابلیت ضبط پیوسته تا ۷۰ فریم در ثانیه و کیفیت تصویر عالی را برای عکاسان نیمه حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای امکان‌پذیر می‌سازد.
امکاناتی مانند اتصال به وای‌فای در این دوربین‌ها امکان به اشتراک‌گذاری عکس‌ها را آسان‌تر کرده است. فیلترهای این سری از دوربین‌های کانن عکس‌های ثبت شده را دیدنی‌تر و جذاب‌تر می‌کند. تکنولوژی فناوری AF CMOS به کاربران این دوربین‌ها امکان ثبت تصاویر با قابلیت Live View را می‌دهد.
امکانات دیگری نظیر فوکوس دقیق و سریع، در هنگام استفاده از دوربین فیلم‌برداری اجازه داده است تا کاربران هنگام فیلم‌برداری با استفاده از صفحه لمسی زوایا را تغییر دهند. با این حساب قادر خواهید بود با استفاده از امکانات خلاقانه EOS DSLR تصاویر متفاوتی را ثبت کنید.

عکاسی در سطوح حرفه‌ای با دوربین دیجیتال کانن

عکاسان حرفه‌ای به دنبال کیفیت تصویر بی‌نظیر، عملکرد سریع و مطمئن و استفاده از تکنولوژی‌ها در سطح حرفه‌ای هستند. اسلات‌های EOS دوربین‌های دیجیتال کانن برای افرادی است که در هر شرایطی توقع کیفیت بالای تصویر در استانداردهای ویژه را دارند.
دوربین‌های Canon EOS DSLRs در سراسر جهان توسط عکاسان حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این دوربین‌ها در تمام صنعت‌ها، از ثبت لحظات عروسی گرفته تا مد و ورزش کیفیت تصاویر ثبت شده را تغییر داده است و استانداردهای عکاسی با استفاده از این دوربین چند پله رشد کرده است.
تمام نیازهای یک عکاس با استفاده از این دوربین‌ها برآورده خواهد شد. دوربین‌های DSLR کم حجم، سبک وزن و ساده هستند مانند EOS 6D Mark II، EOS 5D Mark IV و EOS 1DX Mark II.
دوربین EOS 6D Mark II با کیفیت پیشرفته و حرفه ای برای ضبط فیلم های HD با کیفیت بالا و سینمایی HD می تواند تا ۴.۵ فریم در ثانیه ضبط کند. این سری از دوربین‌ها با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای طراحی شدند تا سطح متفاوتی از عکاسی در دنیای امروز تجربه شود.

برای اطلاع از اخرین اخبار پارس الرمس عضو خبرنامه شوید

با عضویت در خبرنامه پارس الرمس زودتر از دیگران از محصولات و اخبار جدید مطلع گردید

نوشته های دیگر

Pin It on Pinterest